Skip navigation

nokia-025

Vroeger kneep ze bij de bakker in elk brood, tot de bakker het brood niet meer op de toonbank had staan, toen kneep ze in de koekjes en de cake.

Er was een tijd dat ze jong was, er was een tijd dat ze mijn broertje en mij aan het schrikken kon maken met ‘gewaagde’ uitspraken zoals: ‘Vrouwen houden er van als hij mooi en groot is’

of: ‘Mensen horen vreemd te gaan, ik ging ook altijd vreemd, maar jullie grootvader ook, dus wat maakt dat nu uit,’  toen we net hadden verteld dat we nooit van plan waren vreemd te gaan.

Vroeger werden er wel eens filmpjes gemaakt en meestal speelde zij de schurk van het verhaal. Niet kort daarna begon ze dan te beweren dat ze nog nooit in haar leven iets gestolen had, iemand bedrogen of iets van dien aard.

Mensen die dat beweren vertrouw ik voor geen cent.

Ik kan nog veel meer vertellen, maar ik denk dat dat niet mag, ik denk dat ik dan een behoorlijk gevaar loop.

5 Comments

  1. je zou gedichtenm moeten schrijven

  2. Ook dat doe ik Coen.

    Wil je ze horen?

  3. Is deze Coen wie ik denk dat deze Coen is?

  4. Sorry voor mijn verlate reactie.

    Ik weet niet welke Coen wie is Orson.

  5. Hier bijvoorbeeld…wie is Coen???


Geef een reactie

